Voorbereidingen gestart!

9 mei 2015 - Boskoop, Nederland

Hallo!

Over exact 34 dagen zitten wij in het vliegtuig naar San Francisco. Tot die tijd moet er nog een hoop voorbereid worden om zonder zorgen op vakantie te kunnen. Gisteravond hebben we een aantal leuke excursies geboekt:

• Bezoek aan Alcatraz Island in San Francisco (ter plaatse upgraden we dit toegangsbewijs naar een CityPASS waarmee we o.a. een aantal musea gaan bezoeken en het Monterey Aquarium
  • Walvissen spotten in Monterey
  • Een tour in Yosemite NP met een bus. Wij doen de helft van de tour en hiken vervolgens terug (13km!!)
  • Jeeptocht in de buurt van Flagstaff (toegangspoort naar de Grand Canyon)
  • Helikoptervlucht over de North Rim van de Grand Canyon

Andere excursies gaan we ter plaatse boeken maar bovenstaande gaan we in ieder geval doen!

Het boeken van excursies is erg leuk om te doen maar daarnaast moeten er ook nog allerlei dingen in Nederland geregeld worden zoals een extra CreditCard aanvragen, CC maatschappij laten weten dat je in de VS bent zodat ze je kaart niet blokkeren, alle boekingen, verzekeringen, etc. printen. Daar zijn we de komende weken nog wel mee bezig ;)

Maar we tellen af en hebben er erg veel zin in!

Tot de volgende keer.

Liefs,
Daniëlle en Frank

1. Hans:
    9 mei 2015
    Hey Frank en Daniëlle,

Leuk! Zodra wij terug zijn van onze reis door Dubai en Maleisië gaan we jullie zeker volgen! Veel succes alvast met de laatste voorbereidingen en de laatste voorpret :-D

Groetjes Hans en Corine