Dag 16 - Williams (Grand Canyon NP)

27 juni 2015 - Williams, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag is de dag waar we naar hebben uitgekeken maar waarvoor we stiekem ook wel gespannen zijn. We gaan namelijk een helikoptervlucht over de Grand Canyon maken! Aangekomen bij de terminal worden we gewogen en krijgen we een korte instructie te zien. En dan is het zo ver; de helikopter in!! We zijn met nog een stel en omdat wij lichter zijn mogen we voorin plaatsnemen naast de piloot! :D Het opstijgen gaat erg 'smooth' en het eerste stuk vliegen we nog redelijk laag over de bossen. Maar dan is 'opeens' de grond weg en vliegen we 1 mile (1,6km) hoog over de Grand Canyon, WOW! Werkelijk prachtig en indrukwekkend. We vliegen nog zo'n 15 min. over de Canyon om vervolgens weer veilig te landen bij de terminal. Opgelucht en met een enorm tevreden gevoel komen we even bij van deze ervaring!

Na de vlucht nog wat uitkijkpunten op het park bezocht en foto's gemaakt om vervolgens door te rijden naar onze volgende locatie; Page.
Daar hebben we een erg mooi hotel geboekt en dat is te zien! Mooie ruime en schone kamer. Na het avondeten nog een duik genomen in het binnen zwembad en daarna lekker gaan slapen.

Liefs,
Frank en Daniëlle

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade