Dag 18 - Hatch (Bryce Canyon NP)

29 juni 2015 - Hatch, Utah, Verenigde Staten

Na een goede nachtrust schrapen we een ontbijtje bij elkaar van fruit wat we nog hebben. Wat een heerlijke temperatuur trouwens, even bijtanken. We checken uit en gaan op weg naar Bryce Canyon NP. Daar hebben we zin in! We komen vroeg in de ochtend, rond 8.00 uur aan, en gaan direct naar de trail die we willen lopen. Dit is een trail dwars door de canyon met prachtige plaatjes. De trail is een rondje van 2,2km dus goed te doen! Het eerste deel van de trail loopt naar beneden dus dat is makkelijk. Helaas moet je ook weer omhoog :P Dit doen we door regelmatig te stoppen en veel te drinken. Uiteraard maken we ook prachtige foto's. Na een klim van zo'n 200m hoogteverschil komen we uitgeput maar voldaan aan op de top!
Na deze klim zijn we met de auto langs alle uitkijkpunten van het park gereden en hebben we mooie foto's gemaakt.

Na een wederom redelijk smerig klef brood met veel te veel beleg zijn we vertrokken naar onze één na laatste bestemming in het stadje Hurricane. Op de weg hiernaar toe rijden we al een stuk door Zion NP welke we morgen gaan bezoeken.

Liefs,
Frank en Daniëlle