Dag 15 - Williams (Grand Canyon NP)

26 juni 2015 - Williams, Arizona, Verenigde Staten

Vanmorgen rustig aan gedaan en aardig lekker ontbeten. De bagels zij dus echt lekkerder als je ze eerst in het tosti apparaat doet!

Bearizona here we come! Een soort Beekse Bergen in het klein. Eerst de ramen even schoonmaken anders kunnen we er weinig door zien.. Vervolgens rijden we een rondje door een wild gebied waar onder andere beren, wolven en bizons waren.
Na dit gedeelte was er nog een kleine dierentuin met kleine beertjes! Super leuk en heel speels, we hebben er ook nog een vogelshow gezien waar een roofvogel bijna Franks haren (op m'n hoofd ;)) kon voelen!
Na het eten zijn we naar de Grand Canyon gereden waar we een klein stukje van het park hebben gezien waarna we een mooi plekje voor de zonsondergang hebben gevonden. Erg mooi! Al had Daan verwacht dat de rotsen roder zouden kleuren. Bij het bezoekerscentrum terug aangekomen waren we erg verbaasd om opeens een 'Elk' te zien! Het is een groot hert die aan het drinken was bij een kraan. Op de terugweg in het donker liepen er ook nog twee herten over de weg, spannende rit terug naar het hotel!

Liefs,
Frank en Daniëlle

1. Marja:
    27 juni 2015
    Leuk hoor, welke haren?
    Een elk heb ik nog nooit van gehoord