Dag 14 - Sedona / Williams

25 juni 2015 - Williams, Arizona, Verenigde Staten

Na een voor beide nogal onrustige nacht door een airco die niet uitgeschakeld kon worden verlaten we Wickenburg de volgende ochtend alweer. Op naar onze volgende bestemming in Williams aan de beroemde Route 66. Op de route hiernaar toe hebben we 2 activiteiten gepland, namelijk het beklimmen Cathedral Rock en een Jeep Safari. Als eerste zijn we rond 10.00 uur begonnen aan de klim bij Cathedral Rock. Na 3/4 van de klim hebben we besloten om van het mooie uitzicht te genieten en terug naar beneden te gaan. Het werd namelijk erg steil en we hadden geen bescherming. Daarnaast liep de temperatuur ook snel op. Na een heerlijk broodje met uiteraard enorm veel beleg (Amerika hé!) hebben we ons gemeld bij de Jeep Safari. Dit was een leuke tocht van 2 uur door woestijn landschap met mooie uitzichten op de rode rotsen rond Sedona. Vanaf hier was het nog een uur rijden naar ons hotel in Williams. Daar aangekomen wat gegeten en gaan slapen want we waren kapot! Tot morgen!