Dag 17 - Page (Antelope Canyon)

28 juni 2015 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Na een heerlijke nacht zijn we vandaag een keer niet vroeg opgestaan! Na te zijn uitgeslapen zijn we naar de lobby van het hotel gegaan om te ontbijten. Het meest uitgebreide ontbijt! Zelfs met roerei, spek, gekookt ei (wel heel koud) en nog veel meer. En lekker meel om zelf wafels te maken, vet maar wel heerlijk :-) . We doen het verder lekker rustig aan, halen wat boodschappen, lunchen en hebben daarna een tour door Antelope Canyon geboekt.
Aangekomen bij de tour rijden we met een jeep een korte tocht door de duinen en komen we aan bij de Canyon, het is er erg druk. In kleine groepjes worden we erdoor heen geleid. De reisleider is erg enthousiast en laat vele mooie fotoplekjes zien, wat hij allemaal niet in de rotsen ziet, een beer (die is duidelijk), een Draak, ondergaande zon, kurkentrekker etc. In het hart van de Canyon een Antelope.

Een tocht van dik twee uur nu naar Hatch, de volgende bestemming. Kleinschalig maar prima motel met een lekker restaurant. Lekker visje en een sparerib, salade, groente! En huisgemaakte frieten. Heerlijk! Nog even lekker buiten gezeten want het weer is heerlijk en naar de jonge vogeltjes gekeken en geluisterd die voor onze kamer af en aan vliegen.

Liefs,
Frank en Daniëlle