Dag 13 - Joshua Tree NP / Wickenburg

24 juni 2015 - Wickenburg, Arizona, Verenigde Staten

Dag 13 yoshua National park
Weer op tijd opgestaan om voor de hitte uit nog naar Yoshua National Park te gaan, al is dat eigenlijk een ongedane zaak want bij het opstaan is het al 27 graden. We wisten niet echt goed wat te verwachten van het park omdat het midden in de woestijn ligt. Het park ligt deels in de Mojave woestijn en deels in de Colorado woestijn. Onderweg naar het park zie je overal cactussen staan, vele wel meters lang! Ik schat zelfs wel vier of vijf meter. Dan kunnen ze toch wel erg mooi zijn!
Over het algemeen is het er een dorre en droge boel maar weer heel anders dan we tot nu toe gezien hebben en ook indrukwekkend met de typische Joshua bomen en rotspartijen. We hebben er een korte trail gelopen om weer redelijk op tijd naar onze volgende bestemming te rijden.
Na een paar uur rijden in Wickenburg aangekomen waar wederom een heerlijk zwembad op ons lag te wachten. Na een luxe fastfood maaltijd (Frank met een mega milkshake na en Daan een heerlijke chocoladefudge met vanille-ijs mmmmmm) bij Denny's zijn we lekker gaan slapen.

Liefs,
Frank en Daniëlle