Dag 10 - Three Rivers (Sequoia NP)

21 juni 2015 - Three Rivers, California, Verenigde Staten

Heerlijk geslapen vannacht. Ondanks het redelijke hotel zijn de bedden goed! De ingang van Sequioa NP ligt op drie minuten rijden dus dat is super. Het bezoekerscentrum gaat om 8.00 uur open dus zijn wij er dan ook (ongeveer). Hier hebben we de planning gemaakt voor de komende twee dagen met tips van de deskundige. Vandaag gaan we een flink eind rijden, nou ja eigenlijk vooral qua tijd omdat het veel haarspeldbochten zijn.
We rijden totdat de weg ophoudt te bestaan, letterlijk want verder gaat hij dus niet. Hier hebben we een mooi stuk gewandeld naar een weide, hadden ons alleen vergist in de mijlen.. Was geen rondje die ze aangaven maar een enkele weg.. Toen we weer terug kwamen hadden we inmiddels flinke trek. Twee burgers later (een lekkere vegetarische burger met Zwitserse kaas voor Daan) konden we er weer tegenaan. Nog drie uur voor de terugweg. Weer door het Giant Forest met de Sequoia's, zeer indrukwekkend om te zien! Morgen gaan we deze beter bekijken.
Weer terug gekomen in de hotelkamer was het inmiddels weer 38 graden... Zin in de Sequoia's morgen!

Liefs,
Frank en Daniëlle