Dag 11 - Three Rivers (Sequoia NP)

22 juni 2015 - Three Rivers, California, Verenigde Staten

Dag 11 sequoia NP Rise and shine! In het heerlijke hotel lekker geslapen en klaar voor een dagje Seqouia National Park. Na een ritje van drie kwartier kwamen we bij onze eerste bestemming 'Morro Rock' aan. Een klim van 400 treden omhoog met als beloning een prachtig uitzicht. Beter dat we er al om iets na achten zijn om een beetje de hitte voor te zijn. Valt wel even tegen trouwens 400 treden.. Vervolgens naar de Sherman Tree gereden, met een volume van 1487 kubieke meter qua volume de grootste Seqouia in het park! Immens groot dus. Na een kleine klim weer terug bij de auto om naar het museum te gaan waar we meer hebben geleerd over de Sequoia's. Na een beetje twijfel door de hitte toch nog een kleine 'Big Tree Trail' gelopen. Erg mooi maar wat helemaal super was is dat we een klein beertje hebben gezien! En dat echt heel dicht langs de weg. De moeder niet gezien... Nu wel erg trek gekregen, op aanraden van iemand die we tegen waren gekomen naar een restaurant gereden, onderweg een moederhert gezien met twee kleintjes (te laat voor de foto). Was het toch niet helemaal maar op de terugweg konden we wel mooie (nou ja redelijke) plaatjes schieten. En het leuke is dat ik ook nog een eekhoorntje op de foto heb gezet die aan de wandel was met een kleintje in zijn bek! Na de lunch weer terug gereden naar het hotel waarna we nog even naar een beekje zijn gereden om af te koelen. We hadden aan heerlijke pizza gedacht als diner maar de 'Pizza Factory' zag er toch niet heel erg aantrekkelijk uit.. Toch maar iets uit de supermarkt. Tot morgen! Liefs, Frank en Daniëlle

1. Marja:
    25 juni 2015
    Leuk al die dieren, ik ben benieuwd naar de foto's
    Veel plezier nog
    Liefs Marja